Livrari Si Retururi
LIVRARI SI RETURURI
Livrare in Romania
Expediem pe intreg teritoriul Romaniei in 1-5 zile lucratoare, prin partenerul nostru, FAN COURIER.
Informatii de contact pentru FAN COURIER: www.fan-courier.ro
Ne rezervam dreptul de a nu expedia produsele Briliant prin Posta Romana.
CONDITII DE SCHIMB SI RETURURI
In cazul unui retur, costul de transport este suportat de catre client.
Acceptam fara impedimente schimburile de produse in termen de 14 de zile lucratoare de la achizitie, la sediul Briliant.
Pentru comenzile efectuate online si in magazin, acceptam urmatoarele optiuni:
- schimbul produsului cu un alt produs, de valoare egala sau mai mare
- schimbul produsului cu un voucher cu suma echivalenta
- returnarea banilor
Produsele pot fi returnate in urmatoarele conditii:
- se returneaza in maxim 14 de zile de la achizitie si sunt insotite de bon fiscal sau certificat de garantie cu data aferenta comenzii.
- sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezinta defecte, sunt in starea lor originala, nu au fost deteriorate, au toate ambalajele si accesoriile originale atasate, iar acestea nu prezinte semne de utilizare.
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursata in termen de maximum 10 zile lucratoare de la finalizarea procedurii de retur, realizata de catre echipa de control al calitatii Briliant. Returul banilor se efectueaza pe loc in cazul comenzilor efectuate in magazin.
Putem schimba o bijuterie doar cu un alt produs cu aceeasi valoare sau mai mare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa contactati echipa noastra de Customer Care la +40765 049 049 sau sa ne trimiteti un e-mail la comenzi@bijuteriabriliant.ro. Timpul de re-livrare depinde de produsul ales, daca il avem in stoc sau trebuie sa il facem pe comanda. Daca doriti sa schimbati un produs cu altul dintr-o colectie viitoare, suma deja platita poate ramane in contul clientului pana cand produsul este disponibil pentru cumparare. Daca noul produs dorit este mai scump decat cel returnat, veti avea de achitat diferenta necesara.
In cazul in care clientul solicita un retur, produsul poate fi returnat doar prin aceeasi modalitate prin care a fost achizitionat:
*online – prin curierat rapid
*magazin – la unul dintre sediile noastre:
-Agentia Bascov Str. Paisesti DN, Bl. D1, Parter, Bascov,Arges
-Agentia Exercitiu Str. Exercitiu, Bl. D17, Parter,Pitesti
-Agentia Magnolia B-dul I.C. Bratianu, Nr. 10, Bl. B2, Parter,Pitesti
-Agentia Topoloveni Calea Bucuresti Bl. P31a, Camera 1, Parter, Topoloveni
In cazul unei bijuterii primite cadou, pe care clientul nu doreste sa o pastreze, va punem la dispozitie inlocuirea cu un alt produs de valoare similara. Produsul returnat trebuie insotit de certificatul de garantie, si de bonul fiscal, in termen de 14 de zile de la data achizitiei.
In cazul achizitionarii unui gift card/voucher, nu acceptam restituirea contravalorii financiare.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.
Dorim sa va informam faptul ca Briliant returneaza clientului suma achitata pentru produsul achizitionat, dar nu si comisioanele ce tin de terti (transfer bancar, paypal, mobilpay, diferente de curs valutar, etc).
Briliant se bucura sa va ofere servicii complementare si gratuite:
- inlocuirea snururilor din matase
- transportul gratuit pe teritoriul Romaniei, la comenzi peste 5000 RON
Reparatiile si reconditionarile bijuteriilor sunt servicii platite, disponibile clientului Briliant, dar nu fac parte din conditiile de garantie oferite de certificatul nostru de garantie si autenticitate. Termenul de garantie pentru materialul bijuteriilor noastre este de 24 de luni de la achizitionare.
- Certificatul de garantie asigura clientului posibilitatea de a schimba sau repara produsul achizitionat in termen de 24 de luni de la data achizitiei, daca acesta prezinta vicii de fabricatie. Pentru a beneficia de acest drept este necesara prezentarea certificatului de calitate.
- Sunt considerate vicii de fabricatie: pandante rupte, inele sau bratari dezlipite, deformari mecanice. Pentru defectele ce nu pot fi acoperite de garantia noastra, precum: zgarieturi, purtare excesiva sau neadecvata, lant rupt, decolorarea aurului, reparatiile vor fi efectuate pe baza unui cost aditional, in functie de complexitatea si tipul de reparatie. Clientul va fi informat de acest cost inaintea prelucrarii reparatiei. Timpul de ridicare/livrare a unei reparatii/inlocuiri este de 25 zile lucratoare din momentul procesarii. Costul de transport este suportat de catre client, daca se solicita livrare.
Briliant nu este responsabil pentru produsele pierdute sau furate.
PASII PENTRU RETUR
Pasul 1: Completati Formularul De Retur
Completati toate campurile formularului de retur si apasati pe butonul: "TRIMITE CEREREA". Asteptati 1-2 secunde si va va aparea pe ecran un buton: "CHEAMA UN CURIER" pe care trebuie sa faceti click.
Pasul 2: Completati Datele Pentru Curier
Dupa redirectionarea catre site-ul FAN CURIER vi se vor afisa campurile necesare chemarii curierului care trebuie sa preia coletul. Completati tot ce este necesar si asteptati curierul sa vina la adresa specificata.